Ir vėl kviečiame sugrįžti prie „smetoninio marketingo“. Įrodymai, kad per 80–90 metų reklamoje niekas nepakito:
Vytauto parke - kriziškos kainos ir mandagus patarnavimas!
Ponai, vartodami cukrų prisidedame prie savo krašto gerovės kelimo!
Lietuviška degtinė ir tuomet buvo geriausia medžiaga konjakui ir viskiui gaminti...
Seniai aišku, kad tikrieji laimės faktoriai tik du: skraidymas ir pinigai!
Ir tada futbolą naudojo bet ko reklamai...
Saugokit sveikatą - rūkykit „Katrytę“!
Viena iš nedaugelio rusiškų prekių, kurių reklamą galima išvysti – siūlai.
Papiginta kelionė visiems, vykstantiems į parodą...
„Ir tamsta gali pasidaryti laiba!“
Tai „Philips“, gerbiama ponia!
„Zenith“. Geležinkelininkams - išsimokėtinai!